Fransyskan är tillbaka!

Hela dagen igår var jag måndagsseg.

Jag sms:ade sönder mina vänner dock. Har precis köpt en ny mobil (med pekskärm) och är barnsligt förtjust.

Men sedan drog jag mig till dansen. Underbara dans! Blev påmind om trivselhelgen i juni; då ska vi ut till en scoutgård och lära känna varandra. Nice!

Jag var genomvåt av svett då jag gick hem och det var nästan så jag skuttade fram längs med gatan.

Och när jag kom hem väntade den bästa överraskningen på länge. Céline satt utanför min dörr och väntade på mig. Jag kunde inte sluta att krama på henne!

Så vi hamande i min soffa och drack te och försökte uppdatera varandra; galet att så mycket kan hända på två veckor.



Idag vill jag bara ha sommarlov. Nu. Trött på skola och stress (japp jag har alldeles för mycket av den varan just nu).

Te och choklad kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0