Födelsedagsfesten

Åh, vilken kväll!

Jag bestämde att det skulle bli pizzamys eftersom det skulle bli "dåligt väder". Men under gårdagen sprack det upp och snart lyste solen från en klarblå himmel. Jag orkade inte ändra mig igen dock, utan det blev pizza; ute i kvällsolen! Men det var flera som påpekade att jag borde flytta till ett varmare land om klarblå himmel inte dög som grillväder...

När kvällsblåsten kom gick vi in i min lägenhet och trängde ihop oss. Japp, trångt blev det! Som mest räknade jag till 24 pers i min lägenhet på 27 kvadrat. Men jag misstänker att det var minst 35 pers som var här totalt under kvällens gång. En lyckad kväll där jag totar ihop mina olika kompisgäng och det funkar fantastiskt bra!

Jag hade hoppats på en sen kväll, men redan vid ett var jag och Jossan ensamna... med disken.

Och nu har jag magnip. Jag vet inte om det var pizzan eller all tårta (tack Anna och Jossan som bakade) som min mage inte riktigt kom överens med. Spelar roll nu. Efter en bra kväll står man ut med lite magnkip.

Jossan har dragit vidare till Trollhättan och Svenne och Nilla är på väg hit. Det regnar ute och vi ska roa oss med film. Och te; massa te!

Kram!

PS. Tack för alla fina presenter. De var väldigt Nina OCH praktiska på samma gång. Me like. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0