Don't want to be sad...

När jag känner att jag inte har kontroll över mitt eget liv... då blir jag arg.

Och därefter blir jag frustrerad över att jag är arg.

Och sedan blir jag ledsen då jag inte orkar med mer frustration.

Jag tycker inte om att vara ledsen...



Det var så länge sedan jag kände mig ledsen och jag tycker inte jag har anledning till att vara ledsen. Inte egentligen.


Så jag försöker dränka mig själv i plugg just nu. Men jag har svårt att koncentrera mig för jag jag känner så mycket. Jag har alltid varit en väldigt "kännande" person; men just nu börjar till och med jag bli trött på mig själv (vännerna har tröttnat för länge sedan).


Biljetterna till Skottland i alla fall äntligen bokade nu. Ingen återvändo!

Det ska bli så jäkla skönt att komma iväg. Inte ens en månad kvar...

Ska bara undvika att plugga ihjäl mig först.

Kommentarer
Postat av: Matti

Bio i nästa vecka? Vår film kommer ju nu... (Vill ju inte att du ska plugga ihjäl dig)

2010-05-23 @ 20:06:51
Postat av: Jennie

Fan va spännande att du ska dit. Ska du dit själv? Bo på det där fina slottet du länkade till?? :D Jag och en kompis ska till London, Dublin och Edinburgh (aka roadtrip) nu i juni. När ska du till Skottland gumman? 1000 kramar, saknar dig

2010-05-23 @ 21:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0