Boxningsvärd?

Vad är det man gör kvällen innan en tenta? Pluggar tills ögonen blöder?

Fel! Man går på ett boxningspass för att få ut alla frustrationer och kunna sova som en baby.

På passet fick jag dessutom boxas mot Anna som håller i passen på söndagarna. Vi hade inte ens boxats hela passet när hon tittar på mig med ett pillemariskt leende på läpparna.
- Har du funderat på att bli boxningsvärd någon gång?

Att HON skulle fråga mig känns som en riktig ära. Funderade på det på vägen hem. Det hela vore egentligen jättekul. Det jag är orolig för är att jag kanske inte kommer att finnas i Göteborg i vår. När min master är klar har jag ingen aning om var jag tar vägen! Jag hoppas att få stanna här, men vem vet...

Får fundera över saken.

Nu ska jag nog ta mig en macka och fylla på med ny energi innan jag kryper i säng.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0