Någon trollkarl som kan trolla bort mig från jordens yta? Någon?

Jag vill inte längre.

Jag vill inte fyllla 25.
Jag vill inte analysera mer.
Jag vill inte plugga mer.

Möjligen kan jag tänka mig att skriva lite, men thats it.

Jag känner mig patetisk och gnällig och önskar bara att någon skulle vilja krama mig just nu. Kanske massera mina ömmande axlar lite...

Det finns inga bra lösningar den här våren. Inte ens mindre dåliga.

När började andra ställa så höga krav på mig?

Det är skönt att helgen är här; då kan jag ignorera vardagen för en stund. Hela veckan har jag gått och räknat ner till lördagen; då ska jag och Claes på Duke´s place (Lindy hop klubb). Kanske kan jag lyckas dansa bort all ångest. För en stund åtminstone. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Clara

Men Nina!!! Så här ska du ju inte känna!! Det kommer bli bra ska du se, det löser sig. Dansa bort skiten. Jag hade kunnat ge en massage tillbaka om det inte hade varit så långt mellan o-hamn och gbg.



Kramar

/Clara

2010-03-19 @ 16:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0