Låt oss klippa banden

- Den där har blivit långhårig.

Det är mig Martin syftar på. Är man "ingen riktig kemist" får man lite lustiga namn. Precis innan hade han refererat till mig som "en sån". Det bjuder jag på.


Jag är precis hemkommen efter att ha varit i Kungsbacka och tömt mitt skåp på Ica. Jobb-biten gick mycket lätt, men vägen dit... Jag hade Mimikry vrålandes i öronen och vågade inte se annat än rakt fram. Det handlade nog egentligen inte om att jag var rädd att stöta på någon från Magnus familj eller vänskapskrets; utan mer rädslan att de kanske skulle undvika mig.

Under mitt förhållande med Magnus kom de att spela en stor roll i mitt vardagsliv och jag saknar dem verkligen. Speciellt Stefan. Alla andra killar är så toleranta; jag tycker om motstånd.

Förrutom det skrev jag tenta idag och det gick så bra att jag just nu har ett ego som täcker hela rummet. Får knappt plats på stolen. Lite som Anders ungefär.


Har fortfarande t-shirt med Magnus bandlogga på. Undar om jag borde slänga den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0