Bye, bye långkalsonger!

Kan man ha en bättre helg?

Fredag: Internsittning med MatNatSex; god mat, underbara människor och i fredags vart det också dop. Namnen var klockrena och jag tycker att man kan bli mycket mer personlig med de nya då det fått namn; namnet säger så mycket om dem som personer.

Lördag: Plugg med Céline (min fransyska), boxträning, melodifestivalkväll (hemma hos mig) och eftersläpp på Senilsexs skrålsittning.

Söndag: Vårstädning, middag och bio med Gustav. Vi såg Tim Burtons "Alice i underlandet". Nu förstår jag varför ingen pratar om den; den var väldigt Tim Burton, men alldeles för förutsägbar. Jag förväntar mig mer av honom!

Helgens överraskning: På söndagskvällen dök Ingela upp med lite hudprodukter som jag beställt. Jag visste att hon skulle komma, men då jag öppnade dörren hade hon en bukett tulpaner i famnen, till mig! Hon kramade om mig och sa att hon var stolt över mig och glad över att jag fått ett sånt bra masterarbete. Fin-fina Ingela.

Ja, sedan har ju solen skinit hela helgen också. Jag har haft svårt att bara gå när jag är utomhus. Min kropp är inte gjord för att gå, den är gjord för att springa.

Så jag får nog plocka fram löparskorna snart igen. Snart. Har en tenta som kommer upp nästa vecka.

Snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0