Uttrakad!

Denna dagen har gatt extremt langsamt. Vet inte varfor jag inte kunnat ta mig for saker ordentligt...

Jag har hittat basta platsen nagonsin att sitta och skriva pa; ett rum hogst upp, langst in. Det ar typ ingen som hittar dit, sa jag far verkligen sitta ifred. Jattefin utsikt! Tyvarr kan jag inte riktigt slappan av da jag standigt sneglar pa min battriniva. Tyvarr har slottet ingen adapter, men jag lyckades hitta en turist vars adapter jag kunde fa lana. Rattelse: skotten innanfor disken hittade en turist at mig. Sa nu ligger datorn pa laddning infor morgondagen.

Annars har jag roat mig med att tvatta idag. Helt fasinerad av torktumlaren som inte kunde torka tvatten mer an 6 minuter i taget och som dessutom drivs med gas, sa det stod en STOR laga runt behallaren med mina klader.

Var till och med sa illa idag att jag gjorde upp planer pa att ringa hem till foraldrarna. Men det visdade sig att telefonkorten har var slut. Sjalvklart.

Senaste tva timmarna har jag bara vantat pa att klockan ska bli sju sa jag far ata middag.

Imorgon ska jag forsoka vara lite mer kreativ. Ta en promenad och ta lite kort kanske. De har ett ratt sort bibliotek jag kan utforska... (har snart last ut "Stoolthet och fordom" och behover nagot nytt att roa mig med. Alla andra bocker ar redan lasta) Och sa maste jag ta mer kort pa alla statyer har. Helt fantastiska! Borjar mer och mer tycka om statyer; bade de i marmor och de i brons.

Okej, roa mig en halvtimme till pa internet, sedan middag.

Saknar er dar hemma.
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0