Sommarlov!

Ja, igår hade jag den sista opponeringen på min kurs. Den gick asbra och jag gick därifrån med fyra extra poäng att lägga till mitt tentaresultet!

För att fira hamnade jag och mina klassisar på Bishop arms där vi njöt av kvällssolen och dricka (öl för dem, pepsi för mig). Jag insåg att vissa av dem var sjukt trevliga och till och med sådana som jag skulle kunna tänka mig att umgås med annars också. Får se om vi lyckats dra ihop något mer pubhäng i sommar. Det är trots allt en episk sommar.

Vid halv tolv när Claes kom förbi och hämtade upp mig för en långpromenad. Han lärde mig att äta syrener. Ha, ha!

Klockan var närmare halv två när jag väl störtade i säng. På en vardag?! tänker ni.

Nej. På min första dag på sommarlovet.

Jag har fortfarande tusen saker att göra och kommer deffenetivt inte vara sysslolös. Men Jag känner mig ändå helt lugn.

Det kommer bli en episk sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0