Skrivande och fejkstsatyer

Igarkvall lossnade skrivandet lite mer. Jag skulle precis ga och lagga mig da orden plotsligt rann ner pa pappret; alldeles sjalvklara!

Sa idag har jag fatt en hel del gjort. Har skrivit till nagra nya kapitel och det kanns som historien verkligen borjar arta sig! Mycket tack vare Mimikry tror jag. Da jag satte lite musik i oronen (varfor har jag inte gjort det tidigare?!) gick allt mycket lattre.

Borjar fundera pa vad jag egentligen ska ta mig for imorgon... Ja, battreiet i datorn racker bara ett par timmar till och de kommer nog ga at ikvall. Det flyttade in en tyska i mitt rum idag och hon pratade om nagon tur till nagot annat slott imorgon. Over dagen. Kanske skulle hanga pa...?

Annars forsoker jag ta mig igenom "Treasure Island". Inte alls spannande egentligen (forlat Ardi...), men om jag ni har kostat pa mig att kopa den borde jag val ocksa ta mig igenom den.

Jag har ocksa konstaterat det ar ytterst fa av statyerna pa slottet som ar akta, de flesta verkar vara av nagon slags porslin(?). Och i brist pa annat lagger jag alldeles for mycket pengar pa internet och te har. Men det finns liksom inget annat att gora. Speciellt inte da forkylningen fortfarande besitter min kropp. Kommer sakert bli frisk lagom tills jag aker hem pa onsdag.

Kram pa er alla!


Kommentarer
Postat av: Anders

mimicry- growlande grupp som mot all förmodan verkar kunna spela instrumenten men som ÄNDÅ envisas med att låta bli att göra musik?

Då tycker jag att du ska lyssna på Avatar oxå =)

2010-06-29 @ 16:54:44
Postat av: Maggie Makeup Addict

testat ommwriter?

2010-06-29 @ 22:26:43
URL: http://maggiemakeupaddict.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0