Skogspromenad runt slottet

Allt kandes battre efter middagen igar. Satte mig med en kopp te i biblioteket och laste de sista sidorna i "Stolthet och fordom". Gick sedan las pa bockerna som stod i hyllorna, hittade "The animal farm". Borjade lasa och lsate sedan tills den ocksa var slut. Plotsligt var klockan elva; dags att sova!

Idag gav jag mig efter frukosten ut pa aventyr i skogarna runt slottet. I efterhand kan jag saga att det nog hade varit bra med en karta... Jag gick inte vilse i alla fall (men det var nog inte jattelangt ifran).

Efter promenad och lunch sa satte jag mig och skrev. Gick okej. Men det kanns som nagot saknas. Vet inte vad. Far kanske lata manuset ga till Elisabet annu en gang innan jag skickar in det till forlagen pa nytt. Nasta gang maste det trots allt vara perfekt!

Har precis tagit en dusch och ska skriva lite till nu innan middagen. Kanske satta mig utomhus och lapa lite sol...

Kramar pa er!

Kommentarer
Postat av: Ostkustbo

Midsommarvädret på ostkusten har varit fantastiskt dina systrar har badat. Den ena i två dagar och den andra en gång. Tänker på dig & kramar till dig också.

2010-06-27 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0