Sista

Tyskan visade sig heta Marie och gissa vad: Hon hade en adapter som passade! Ha, ha!

Forrutom henne fick jag kontakt med en massa andra manniskor igar.

Efter middagen gick jag till biblioteket for att lasa lite... Men dar satt en liten flicka i hornet och lekte med klossar och fragade om jag ville leka en stund med henne. Ja, lite for latt att komma bort fran "Treasure Island" ibland...

Flickan hette Teresa, var en glad sexaring med guldlockar och nagot skelogd. Och hon alskade att leka tiger. Garna en tiger som dog... Hur tigern dog varierade nagot, men oftast var hon skjuten eller forgiftad. Det var kul en stund... Men hennes mamma dok inte upp pa 2,5 timmar! Och jag kunde ju inte bara lamna henne! Maste erkanna att det var lite svart da Teresa borjade anfalla andra turister... Och jag fick vid frukostbordet i morse hora att da faktiskt trodde att jag var Teresas riktiga mamma. Jisses!

Jag hade en extremt trevlig frukost i morse, da jag faktiskt inte satt ensam vid bodet, utan tillsammans med tva skottar och tva tyskar. Jag fick hamta om te flera ganger, da vi inte kunde sluta prata.

Jag anvande formiddagen till att skriva och sedan drog jag och Marie ivag till det andra slottet. Det var ett rikigt prinsesslott! Paminde om slottet som ar med pa Disney-loggan. Fin-fint! Med en extremt vacker tradgard ocksa. Och en falkuppvisning. Det var en fin dag.

Jag avslutade med att skriva lite till och nu ar det nog dags for sangen. jag ska med taget redan vad 06:45 imorgon bitti.

Nattkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0