Maruscka

Kommer ni ihag da jag sa:
"Jag far val dra med mig en karl hem fran Skottland om inte annat!".

Ja... Jag tror Martin har blivit ratt fortjust i mig. Shit. Varfar ar det alltid fel killar som blir fortjusta i mig?

Men han ar en gentleman, sa jag behovde inte forklara att jag inte var intresserad tva ganger.

Kom pa att jag glomt att namna det basta med Martin. Maruscka (stavas sakert inte sa). Hans katt! Vi blav basta vanner genom mitt skosnore. Henne kommer jag verkligen att sakna... Och Martin ocksa pa nagot konstigt satt (inte hans konstiga lagenhet dock). Helgalen, men bara god innerst inne. Martin alltsa.

Imorgon drar jag vidare till Loch Ness. Tankte ta reda pa om det verkligen finns nagot odjur. Eller bara njuta lite av mystiken.

Natt pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0