Ibland känner jag mig som superwomen!

Jag har idag lyckats jobbat 3 timmar och lyckats fixa massa data till mina kära forskare; suttit med grupparbete (Vi har opponering imorgon); haft möte med min coach och shoppat loss timmen innan Nordstan stängde och detta i HÖGKLACKAT!

Har investerat i ett par sandaler och två resehanböcker inför Skottlands-resan (helt sjukt snart åker jag!).

Och en kalender, parfym och en ny hood.

Nu ska jag sjunka ner i soffan med en kopp te och se på "Greys anatomy". Vissa dagar tror jag faktiskt på riktigt att jag kan få ihop mitt liv.

Typ.

Kommentarer
Postat av: Maggie Makeup Addict

Wohoo! Go Nina :D

2010-06-03 @ 03:10:18
URL: http://maggiemakeupaddict.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0