Förälskad i Emil Jensen; aren't we all?

Japp, det är sommar på riktigt. Bevis:

- Skoskav av de nya sandalerna
- Färg på axlar och fötter
- Igår åt jag glass i solen
- Igår gick jag också hem, barbent, och kände inte av kylan
- Idag har det varit konsert och picnic

Det saknas bara lite mer båtåkande och kanske ett första dopp. Snart.

Jag och Kajsa drog till Picnicfestivalen i Torp idag för att se Emil Jensen uppträda. Jag har kännt mig lite extra förälskad i hela världen i helgen och då en mörkögd skåning går upp på scen kunde det knappats bli bättre. Man borde börja sälja Emil Jensen på burk. En daglig dos vore inte så illa.

Trots att jag imorgon ska upp tidigt och ta mig till skolan för att jobba med mastersarbetet känns det inte som skola. Det känns som jag har sommarlov. På riktigt.

Imorgon blir det förmodligen både Villerkulla-besök och konsert också. Och så kanske jag ska köpa min nya dator(!).

Tänkte nog fortsätta förälska mig lite till under den kommande veckan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vågar du dig tillbaka till Villekulla :D Låter helt fantastiskt mysigt, hoppas de blir lite fint väder i veckan när jag är tillbaka..jag vill också ha picknick i gräset!

2010-06-07 @ 00:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0