Söndagsseg

Det känns alltid som söndag då himlen är grå och det regnar som det gjort idag. Inte läst en enda artikel... Däremot har jag tagit promenad med David och vi "råkade" hamna i hans soffa och se på tecknad film. Told you, Söndag!

Jag hade så gärna, gärna, gärna tagit mig till Liseberg ikväll och dansat lite Lindy... men det är så...blött.
Jag tror jag packar ihop det sista inför Askö istället. Svårt att veta hur mycket man ska packa då man ska vara borta någonstans mellan två veckor och en månad... Det blir typ det mesta! Svårast är att välja vilka böcker jag ska ta med mig.

Jag borde läsa mer. Jag borde skriva mer. Se mindre på tv. Sluta grubbla också, ja, så länge det inte gäller mitt skrivande. DÅ är grubblande bra!

Skulle tycka om en kram också. Någon?

Kommentarer
Postat av: Jess

Kramen kommer här!!! :D

KRAM!!

2010-07-10 @ 13:44:02
URL: http://gullunk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0