Sommar i Götet

Ja, nu har jag varit hemma några dagar.

Först två nätter i Stockholm där jag fikade med Maggie (som gjorde allt för att övertala mig att stanna i Stockholm hela helgen. "Men vi ska ju gå på Gröna lund! Och grilla! Och så ska vi se på Shrek! Och jag har tvättmaskin! Snälla, snälla!". Väldigt söt, men jag ville hem. Lovade dock att hälsa på henne i Amsterdam i höst) och gå på "Eclipse" med Jossan (de två tidigare filmerna kan slänga sig i väggen! Fy sjutton va bra!).

Jag kom hem igår eftermiddag. Jag trodde att jag skulle känna lättnad inför att få vara hemma i min egen lägenhet. Det gjorde jag inte. Jag kände mig bara... malplacerad.

Idag har jag haft en heldag med Mia och Jenny. Vi började med att dra till Delsjön för att sola och bada. Tävlade i vem som kunde bränna sig mest. Sedan drog vi hem till dem och åt grillat! Mmm! Sedan provade vi mitt nya spel "Once upon a time" (riktigt roligt) och såg filmen "9".

Nu är det nog dags för sängen. Tänkte hinna med både städa, tvätta och dansa Lindy hop imorgon.

Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0