Lugnet

Sommar.

Jag känner mig tillfreds igen. Det är märkligt. Hur bara ett samtal med en person kan få en på rätt spår igen. Ser nu fram emot helgen då jag ska åka till Småland och träffa familjen.

Har mest tvättat och städat de senaste dagarna. Och tränat. Idag började jag packa inför Askö. En liten hit-och-dit-sommar är vad det är. Just som jag landat i Göteborg ska jag iväg igen.

Men imorgon ska jag till Liseberg och dansa Lindy hop. En sista dans på ett tag.

Det är en fin sommar.


PS. Mamma och pappa; jag vet att ni läser det här och jag förväntar mig en båttur när jag är hemma i helgen! Om jag stannar ända till på tisdag tycker jag att vi drar till Sandö på söndag. Vad säga? DS.

Kommentarer
Postat av: Malin

Varken Anders eller Maria hade uppfattat nån anledning till att du borde åka via Göteborg så du är nog fri att göra som du vill :) kram!

2010-07-07 @ 23:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0