Rastlöshet

Idag är jag rastlös.
Idag är jag lite småsur.
Idag saknar jag Magnus.

Jag städar.
Känns som jag inte vill vara ensam, men den enda jag faktiskt skulle vilja umgås med just nu är Magnus.
Jag skulle gärna sitta hemma i hans soffa och spela Litte Big Planet. Och dricka te.

Städningen går långsam.
Jag borde försöka plugga också, men det kommer jag varken hinna eller orka.
Jag ska träna istället.
Och kanske äta lite glass...

Hörde av mig till det sista förlaget igår. Fick svar idag. Det verkar som de slarvat bort mitt manus, så nu mailade jag det till dem.
Så vad händer nu? Måste jag vänta i ytterligare tre månader?
Suck.

Hoppas bara de kommer med goda nyheter då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0