Morahelg och boysenvecka

Helgen i Mora var soft.
På tåget på vägen upp läste jag ut "Ondskan" av Jan Gullio. Bra bok, även om Erik är lite väl superhero.
Skrev lite. Lyssnade på massa musik. Mest Mimikry.

Morahelgen blev som väntat; lugn. Vi gjorde ingenting.
Tid med Björn är ganska förutsägbar.
Han pratade om allt han funderar på att köpa (men som han egentligen inte har råd med) och att han måste börja äta bättre och träna mer (vilket han inte kommer ta tag i). Han fjäskade till sig massage (två gånger! jag fick inte ens en!) och gnällde över att han var singel. Är skönt att vara lat med honom ett par dagar, men sen börjar det klia under huden på mig.

På vägen hem läste jag "Snabba cash" och skrev lite till.

Skriver sjukt bra på tåg. Hade ont i handen när jag kom hem igårkväll. Är på gång!



Framför mig ligger en vecka med boysen.
Måndag: Lindy hop med Claes.
Tisdag: Fika med Magnus (ska bli så himla skönt att träffa honom igen!)
Onsdag: Bio med kusin-Markus och Gustav. Avatar för andra gången.
Helgen: Sy med Leon och Oscar.
Jag ska också planera in en filmkväll med Gustav och en fika på Villerkulla med Anders (han är skyldig mig ett besök, jag är skyldig honom en fika).

För att kompensera ska jag äta sushi med kajsa idag. Tacka gudarna för kvinnorna!

Och så tänkte jag träna fyra pass också; två gympass och två boxningspass. Ja, och Lindy hop då.
Känns skönt när livet leker!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0