Kakbak och underbara vänner

Hur kommer det sig att allt i mitt liv blir så himla perfekt numera?

Jag har bara sytt under dagen.
Och nu ikväll dök det upp lite blandat pack (vilket egentligen innebär massa marinare + en till) och bakade hemma hos mig. Vi gjorde kladdkakemuffins med after eight (till vänster) och chocolate chip coockies (till höger).



Därefter såg vi på "Wall-E" och spelade Citadell. En sådan perfekt kväll enligt mig.

Och Gustav presenterade sig för Leon som "Ninas bitch"; extremt roligt! Men det har ju varit lite ensamt sedan Kajsa träffade Erik. Bra att det finns någon som vill ta över den rollen.

Och imorgon har jag ännu en dag av att bara vara ledig och njuta av livet. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0