Jag måste lugna ner mig

- Är du fortfarande arg?
- Mm.
- Jag trodde inte du kunde bli arg.

Ha, ha! Funny!

Jag var på Avatar för andra gången nu ikväll. Den var nog faan bättre idag. Tyckte 3D störde lite förra gången.
Det var nog rätt film också; för att få ner mig i varv.

Det är skönt att veta att man har vänner som stöttar mig till fullo. Den allmänna reaktionen har varit stumhet. Men som Svenne sa:
- Detta var nog det bästa som skulle kunna hända; nu kan du verkligen lägga honom bakom dig.

Att igårkväll få bli omhändertagen av Kajsa och Erik med kakor, te och kramar har nog hjälpt en del också. Och att Erik sedan har en utläggning om Magnus mognad (med tanke på att Erik är tre år yngre än honom) var skönt. Först trodde jag på riktigt att jag hade gått och blivit dum i huvudet. Skönt att få höra att det inte var så av någon annan (som dessutom är kille och som fattar att tjejer och killar fungerar väldigt olika, rent biologiskt).

Dags att sova. Har några timmar att ta igen från inatt.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0