Jag är på gång idag!

Skrev tentan i atmosfärskemi i morse och gud vad jag ägde! Det är nästan så jag blir lite kär i mig själv! Ha, ha!

Och då ångan ändå är uppe passar jag på att jobba några timmar. Och mellan analyserna har jag ringt till fyra olika företag och frågat dem om sommarjobb och X-jobb och några verkade till och med lite intresserade (se vad en examen kan göra).

Fick dock besked från det sjätte förlaget idag; ännu en refusering. Happ. Men jag har en bra känsla om året 2010. Kommer nog bli antagen av något förlag senare i år. Ni ska få se!

Annars blir det en fartfylld helg med biobesök, mys-och bakkväll, städning, tvättning och självklart ska det sys jeans!

Men ikväll ska jag till Anna, min chalmersvän, och titta på ett gäng galaklänningar hon behöver sy om. Tihi!

Life is to good to be true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0