It's all in the hips! It's all in the hips!

Idag är det dags att tacka. Tacka männen, tro det eller ej.

Vi börjar med att tacka Claes (aka FiFi. Eller bode det vara FiFi aka Claes?) för att han vill gå och dansa Lindy Hop med mig. Ja, ni hörde rätt. Äntligen får jag svänga loss lite igen.

Sedan vill jag tacka min käre far (och då måste farmor och mamma få vara med på ett hörn) eftersom han fick pengar av farmor häromdagen och tyckte att alla hans döttrar förtjänade "en liten slant" också. *bugar och bockar* Nu kan jag faktiskt ta tag i den där Skottlandsresan!

Jag vill tacka Mikael (min coach) som berömmer mig ständigt och pratar om hur mycket jag växt det senaste året. Att han i nästa stund nästan skäller på mig för att jag inte lyckats ge ut en bok än är bara roligt. Jag behöver någon som sparkar lite på mig.

Jag vill tacka Anders för att han kom hem till mig igår och åt middag med mig (även om det nästan var under pistolhot). Jag var sällskapssjuk. Han överlevde.

Och slutligen vill jag tacka Magnus. Han har inte gjort något speciellt, men jag tycker så mycket om att han finns i mitt liv. Vem annars skickar mig sms med filmer han sett reklam för som är "typiska Nina-filmer"?

Tack till er alla!

Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0