Har du hört ryktet om Morgans?

Japp. Efter en hel dag med plugg igår kom Felix hit. Vi lagade mat och gick sedan på bio.

Det var bara en sån där perfekt lördagskväll. Skönt att få komma ifrån böckerna lite också.
Och tro det eller ej, men filmen var bättre än väntat. Jag vet inte om det var så att jag hade sjukt låga förväntningar då jag gick dit, eller att den faktiskt inte var så illa på riktigt.

Jag skrattade i alla fall, det var det viktigaste.
Och andra kan klaga över att Hugh Grant alltid spelar samma cyniska engelsman; mig gör det inget. Han passar så bra i den rollen! Och i denna film hade han till och med lite självförtroende. Utveckling kallas det!

Idag är det tillbaka till böckerna.
Jag är mer optimistisk!
Jag kommer klara det här!

Pyss!


PS. Hade en sjuk dröm häromnatten där jag och Ardi satt i en träkoja och rökte (!?) och pratade om livet. Det var rätt trevligt. Till och med cigaretterna smakade gott! Weird... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0