And a Happy to you all

Klockan är halv fem på morgonen, men jag är inte alls så trött som jag borde vara.

Denna nyårsafton har varit den bästa på länge; goda vänner, god mat (trerätters) och guitar hero battle.

Jag vet inte varför jag trodde att den här nyårn skulle bli svår. Den var bara naturlig. Jag behövde aldrig fundera över någonting. Tyvärr krånglade kameran, så jag fick inga fina bilder.

Maten var spektakulär!
Förrätt: Baguette med chevré, honung och valnötter på ett täcke av ruccola och tomater
Varmrätt: Ungnsrostade rotfrukter, ugnsstekt lax och en kall fetaost-och gräslökscreme
Efterrätt: Creme brulé med fruktsallad bestående av blåbär, mango och granatäpplekärnor

Under tolvslaget stod vi i ring och gav våra nyårslöften. Alla andra skulle "träna mer" eller "äta nyttigare" eller både och. Jag lovade att jag ska vara mindre gnällig i år.

Efter tolvslaget bytte jag om från mina svarta pumps till mina nystickade raggsockor. Mys-pys!

Vid halv två adopterade vi dessutom Gustav som fått sin nyår trashad av en hashpipa. Vi var mycket trevligare tydligen!


Imorgon ska jag bara vara. Äta frukost framför tv:n. Skriva ett ord eller två och gå på bakfyllefilmkväll (ja, där hör jag ju verkligen hemma. Ha, ha!).

Gott nytt år på er, mina kära vänner!

Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0