Ah, thats why!

Vi säger som Per: "Det är mycket nu."

Jag har börjar en ny kurs (i tisdags var vi 4 elever, i går 5 och idag hade vi uppgraderat ända till 7 elever! Woho!). Mina lärare har alla mött mig som ordförande för ÄG-marin och ser mig redan som deras favoritelev. Och dessutom är jag den enda som lästa marint; vilket plötsligt gör mig till den "allvetande studenten". Väldigt skumt!

Jag har misslyckts med att sy färdigt mina jeans, men det är okej. Man måste misslyckas ibland. Och de ska ju ändå ingenstans.

Har också upptäckt varför jag varit så stel i axlarna den senaste tiden och sovit dåligt. Jag har inte tränat på två veckor! (Lindy Hop i måndags räknas inte).

Jag var på ett boxningspass nu ikväll. Det var som om muskelfiberna växte ut igen. Jag kunde känna dem röra sig. Så just nu känns det mycket bättre!

Imorgon drar jag till Mora över helgen. Ska upp och mysa med Björn och tydligen gå på fest (?).
Ser fram emot att få åka tåg och läsa lite också.

Strax sova.
Natt på er!

Kommentarer
Postat av: Maggie Makeup Addict

Men IIIIIIIIIIHP! NINA! Vad glad jag är att du kommenterade, jag visste inte att du också bloggade :D Vad glad jag blev, nu lägger jag till dig i min rss-feed så det plingar till varje gång du uppdaterar världen med vad som händer i ditt liv.

Och ja, jag har bara två bloggar (okej, tre, men en är nerlagd) och så en bilddagbok. Meeeen jag skulle vilja ha två-tre bloggar till. om bara tiden räckte till! Nu är det en hård kamp mellan de två som jag har och faktiskt är aktiv i :P

2010-01-24 @ 14:27:47
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial/
Postat av: sannie

ha en fin dag idag :)

2010-01-25 @ 11:01:26
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0