A skin to die for!

Så, låt oss börja det nya året med...
*trumvirvel*

Mensvärk!

*artiga applådet*

Men vet ni vad? Det är helt okej. Efter en underbar jul och en fantastisk nyår står jag lätt ut med lite smärta.

Kan också meddela att min hy äntligen har bestämt sig för att samarbeta med mig. It's true!
Skrev i min dagbok att jag hoppades på att 2010 skulle bli ett bra "hud-år". Detta skevs en vecka innan jul då jag precis köpt nya produkter av Ingela. Och de funkar! Belive it or not!

För första gången sedan gymnasiet har jag len, finnfri och fin hy igen. Amasing!

Tror jag ska på bekfyllefilmkväll snart (weird is'n it!). Bara Matti får för sig att svara på mina sms först...

Gott nytt år allesammans!

PS. Låt oss göra skillnad i år. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0