Wiiii!

Oh, oh! Oh, oh!

Kommer precis från min tredje lektion i Lindy Hop. Hell yea, I'm good! Nu kan vi köra flera turer och det verkligen lossande för många ikväll. Vilket gung i knäna! Vilken taktkänsla!

Och minns ni 10-poängarn? Ja, han har stigit till en 12:a. Jag måste lägga till charmig och trevlig på listan över snygg och bra dansare. Tyvärr har 12:an flickvän (och de råkar också vara det sötaste par jag sett. suck.).

Jag stannade kvar efter danspasset då de hade öppen danskväll och Mr. 12 bjöd självklart upp mig. Men idag kunde jag slappna av och släppa loss ordentligt. Vi körde järnet! Till och med Claes var impad.

På vägen hem diskuterade jag och Claes litteratur. Ännu en snubbe som gillar klassiker. Hallelluja!



Det har varit en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0