Tar igen förlorad tid

Denna vecka har jag ett mål: träna massa!

Jag började med Lindy hop idag. Först två timmars lektion (jag vart till och med lite varm efteråt). Vi lärde oss åttor... det var krångligt.

Sedan stannade jag kvar och var kvar på socialdansen i 1,5 timme till. Awsome! Jag dansade med tre killar som hållit på längre än mig och fick till och med beröm över att jag dansade så bra efter fyra lektioner och kunde följa med så lätt på nya turer. Wii!

Så nu gäller det bara att hålla de andra träningspassen; skirvstång/kondition, box (två pass) och så ska jag med Love och köra kampsport. Jag måste ju ladda upp inför skidveckan.

Nu: te och rostat bröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0