Mulning av dödens dotter och helgplaner

I morse gick jag till skolan (som jag alltid gör numera); Mimikry dundrade på i mina hörlurar. Av någon anledning var jag lite mer uppmärksam på texten än vanligt.

Och från tomma intet hoppade det på mig bakifrån, slog ner mig i en snödriva och mulade mig så hårt att jag knappt kunde andas; en ny bokidé. Måste nog höra av mig till Mimikry och tacka. Det kommer bli episkt!

Jag dansade resten av vägen till skolan.

Jag vill också passa på att gratulera Leon som ska till London på intervju nästa helg. Jag håller tummarna för dig vännen. Så hårt!!!

Imorgon börjar min helg och jag är "ledig". Men jag har mycket som ska göras; jobb, power pointpresentation, skriva protokoll, fixa CV, läsa Jennies prolog. Och jag ska dessutom hinna träna, gå på sittning och kanske gå på storbandsdanskväll. Och baka bröd. Jag måste deffinitivt baka bröd!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Spännande!! Allt! På alla sätt och vis!!! :D STOR kram!

2010-02-06 @ 18:37:53
URL: http://iskalmansskal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0