Lördagsfrukost!

På helgen är frukosten mitt favoritmål. Även då jag är själv kan jag inte låta bli att lyxa till det. Mer till mig liksom!

Så idag kokade jag ihop något extra!

Före:


Efter:


Det är allstå valnötsbröd (bakades igår) med leverpastej och inlagd gurka. Clementinjos (egenpressad), grönt te med gojibär och havtorn och slutligen yoghurt med musli. Vi får nog ta en närmeare titt på muslin:


Min favoritblandning! Blåbär, Allbarnflakes, havregryn, linfrön, solrosfrön, cashewnötter och torkade tranbär.
Yummi!

Redo för en dag med kampsport (jag lovade Filly att jag skulle slå Love) och Melodifestival (ska man klara av svensk musik behöver man en stärkande frukost).

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!!



Va glad jag blir av att läsa dina inlägg, du ska veta att jag läser varenda ett ;) Det känns som du mår bättre nu och njuter av livet. Det är dem små grejerna som gör de, som en bra frukost, fina vänner och massa träning. och va mycke träning du verkar få till, jisses du kommer snart slå mig i boxning ;) jag saknar min träning hemma nu, har mest blivit massa gym och promenader. nu ligger jag på sängen på ett hotell i bombay, med trådlöst på rummet. snart är de middag..hoppas jag :)



ses snart!! kramis

2010-02-13 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0