Kola i benen och gröt i hjärnan

Jag har varit sjukt trött hela dagen utan att förstå varför. Det känns som en typisk måndag.

Jag var visserligen på sittning igår, men så sent kom jag inte hem! Sittningen var dräggig, semlorna var goda (ingen fattade hur jag kunde få i mig 3,5 st) och det var skönt att få krama på folk igen. Det är bra att Döden har så varma kramar. Jag vet inte om Hjärtslaget eller Alla hjärtans dag hade påverkat folk, men det var ett jäkla hångelkalas igår kväll! Det var fler än jag som vart smått chockade.

Men idag är jag bara trött och seg. Haft lektion (som jag nästan somnade under) och labbar i detta nu. Hoppas jag kan gaska upp mig själv tills jag ska och dansa med Max om lite drygt en timme... Borde nog äta innan dess...

Typ nu.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0