Helgen som var/är

Helgen blev inte rikigt som jag hade tänkt. Jag har fått mycket gjort och jag har hunnit ta det lugnt.

Men sittningen i fredags var ingen hit. Bara två gyckel och efter sittningen försvann Zexet. Hey, skulle vi inte lära känna varandra? Näe, de ville tydligen till Gasquen istället.
Bajs på dem!

Jag hade hoppats på storbandskväll igår, men det blev Melodifestivalkväll hos Mia och Jenny. Väldigt trevligt förvisso (även om festivalen sög. Har vi inget bättre att komma med i musiksverige? Skämmes ta mig faan!)

Och pga mitt finger har jag inte tränat nu i veckan. Det gör rätt ont fortfarande, men nu kan jag gå utan plåster.

Och imorgon börjar ju en ny vecka. Måste komma igång med min träning mer... Love ville ha med mig på kampsportsträning på lördag. Den träningen kommer nog räcka för en hel vecka. Ha, ha!

Idag gör jag skolarbete och längtar till morgondagen danslektion. Imorgon ska jag vara kvar tills de stänger lokalen!

Så det så!

Kommentarer
Postat av: Jess

Hej!

Du har en award att hämta hos mig :o) .



Kika in på http://gullunk.blogspot.com/2010/02/blogguppehalltydligen.html



Kram, Jessica

2010-02-07 @ 22:10:25
URL: http://gullunk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0