Då jag dansar lever jag som mest

- Jag läste om 12-poängaren.
- Mm...
- Jag är glad att han är upptagen. Du är inte redo än.
- Näe, jag vet...

Det är underbart då man har vänner som känner en och verkligen bryr sig.

Jag lever fortfarande på energin från igårkväll. Jag vill dansa mer! De har storbandskväll på lördag. Funderar starkt på att gå dit.... Måste bara tvinga med Claes först...

Annars travar allt på. Skolan går skitbra och jag känner mig så sjukt tillfreds med mitt liv. Leon hittade mig i lunchrummet idag och efter två minuter hade vi bestämt att vi skulle ha en spontanpysselkväll. Ikväll!

Så snart kommer både han och Kajsa hit. Sedan blir det väl lite sömnad och te. Och Baseballs. Det enda jag lyssnar på just nu. Det och Ella Fitzgerald.

En två, tre o fyr, fem o sex. En, två, tre o fyr, fem o sex...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0