Aj aj axeln...

Ja, smärta var det första jag kände då jag vaknade i morse.

Max är rätt lång, så att dansa med honom verkar ha slitit rätt mycket på mina axlar. Men under de två timmarna lärde jag mig mer än vad jag lärt mig på lektionerna de senaste fem veckorna. Och mycket av det vi nötade var på rätt avancerad nivå. Jag är tydligen rätt duktig. Tihi!

Efter dansen drog vi hem till mig och drack te och snackade skit. Han var sjukt allmänbildad och jag kunde prata både marina frågor och böcker utan problem.

Idag hade jag massa möten både med MarUG och Programkommitén för marina vetenskaper. Bra möten.
Sedan drog jag till gasquen där vi invigde dansgolvet inför helgen. Sanden funkar bra att dansa på i år igen.



Såhär glad kan man bli av att dansa på ett sandgolv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0