MatLab för hela slanten....

Bara plugg, plugg plugg... och ett och annat möte med Anders.

I lördags fyllde han 28 och det firade vi med att gå på Malins inflyttningsfest och äta semlor (som vi gjort själva). Det var en fantastiskt bra dag!!!

Nu är det vardag igen vilket innebär att jag är tillbaka i pluggträsket. Den här veckan har varit/är rätt krävande. Nästa vecka kommer bli ännu värre (Felix har redan förvarnat om att han säkert kommer gråta vid något tillfälle).

Finns ingen tid att tänka på julklappar och så fort någon nämner nyår slutar jag lyssna... Men jag ska ärligt säga att jag ser frame emot att få åka hem över jul. Saknar systrarna... Och sedan ska det bli väldans mysigt att träffa bäbisen!

(Ser dock inte alls fram emot att vara ifrån missarna och Anders. Tyvärr kan man inte få allt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0