Kusin, kusin...

Nina säger:

http://www.ltkalmar.se/lttemplates/WebbisPage____20985.aspx

Jonas säger:

aha, är det webbisar jag ser?

Nina säger:

Det är det
Mys näsa
Pelles haka

Jonas säger:

wow, vicket stort huvve!!!

Nina säger:

I know!

Jonas säger:

kommer bli en klyftig prick det där.

lätt högskolematerial. det får du se till.

Nina säger:

Hon heter Wilda och jag ska lära henne allt jag kan.

Jonas säger:

lätt du ska. hon får komma och hälsa på kissarna hela tiden. det kommer att vara en oslagbar taktik att få henne att lära sig lite matte, engelska, SO-ämnen och biologi.

"du får klappa kissen om du kan namnge alla huvudstäder i portugal"


Kommentarer
Postat av: Ostkustbo

I ärlighetens namn tror jag inte Wilda kommer att bli imponerad av två små kissar. Kom ihåg att hon har två hundar hemma och hennes mamma har en hel lagdugård med ca 100 kor på sitt arbete. Men hvuudstaden i Portugal är ju viktig att kunna. :-)

2010-12-09 @ 08:18:33
Postat av: my

Jättehjärna ;)

2010-12-18 @ 20:53:58
URL: http://www.meandmycow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0