Jullov!

Igår hade jag sista lektionen för i år. Därefter gav jag mig ut på stan och shoppade julklappar. Lyckades fixa nästan alla på bara ett par timmar (hann till och med en fika med Lisa!). Så nu har lugnet börjat infinna sig. Har hela tiden tänkt att även jullovet kommer att bli stressigt... Men jag har nu beslutat att ignorera de tankarna. Jullovet kommer bli jättemysigt!

Igår slappade jag och Anders hemma hos mig efter att ätit risotto med trattkantareller. Jag stickade (alla julklappar är inte klara än) och Anders... ja, han kelade med missarna!

Där sitter de i min soffa; söt1, söt2 och söt3!
(Borde skaffa en kamera som kan ta vettiga bilder...)


På tal om att sticka... Måste ta tag i det igen. He de!
Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0