Weird...

Det är så konstigt. Jag borde inte vara okej.

Jag borde vara en blöt pöl av tårar. Och med tanke på att jag bara sovit fyra timmar inatt borde jag ligga sovande i en blöt pöl.

Men det enda jag känner är...lättnad. Ordning i kaoset!Inte det minsta trött. Måste gå på ardrenalin eller nåt...
 
Jag hade två möten med Mikael idag. Under det första pratade vi bara psykologi... så vi var tvugna att slänga in ett till några timmar senare då jag faktiskt fick en chans att prata skrivandet. Upplyftande!

Jag var hos optikern också och lyckades fixa både en remiss till en ögonläkare och nya glasögon. Dyra glasögon... Shopping är alltid farligt då jag inte är på topp...

Tänkte avsluta dagen på Lindy hop klubben.

Och imorgon ska det skrivas!

Pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0