Vikingasittning!

Japp, då har RePe dragit igång!

Och den inleddes med vikingasittning igår. Självklart var jag där. Vem var inte där?!



Våra fina toastmasters; Grizsly och Tjalle



Men de flesta var överens; jag hade bäst klädsel!



Fick lite fina citat också:

Ibland missar man då man ska missa...och då träffar man!
/Skagen då G-astro och jag skulle boxas och G-astro faktiskt råkade slå till mig på riktigt

Senilsex... de sprider sig lika snabbt som en könssjukdom!
/Neon

Och idag är det måndag igen och jag har lekt med data på kemi och skrivit ut sådär 30 (!) artiklar föt mitt mastersarbete. Lite att läsa framöver.

Sedan har de nya studenterna börjat; de är osäkra, små och tysta. I love it! Känns plötsligt som jag presterat så himla mycket.

Insåg att jag börjat på mitt femte år nu. Mitt sista år.

Därefter är det bara allt annat som väntar; jobb, hus vid havet, ge ut lite böcker och om jag har tid över finna mig själv en karl.

Tills dess är det mestararbete som gäller. Inte så illa ändå!

Kommentarer
Postat av: Ostkustbo

J, du hade säkert bäst och mest tidsenlig klädsel i och med att du lämnat plastvikingahornen hemma. Det som inte passar in riktigt är glasögonen, men de hade du väl för syns skull?

2010-08-17 @ 08:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0