RePe är igång!

I måndags kväll drog jag och dansade. Max var där! Lycka!

Han sken verkligen upp då han fick syn på mig.
- Någon har slarvat med dansen i sommar...
- Jag har ju inte ens varit i Göteborg!

Så vi dansade tre danser, fikade lite och pratade sommaren som var, dansade tre danser till, dansade lite med andra och avslutade med ytterligare tre danser innan vi sedan promenerade hem. Så jäkla skönt att få ta ut svängarna igen!!!

Annars har RePe dragit igång på riktigt. Jag trivs verkligen med att sitta på kemi om dagarna och pula med data och att få hänga med de nya studentern på kvällarna.

Igår var det spårvagnstur ut till Saltholmen där vi lekte lekar innan  vi drog till Haddoks pub på Isobaren. Väldigt trevligt! Tror jag lärde känna flest studeneter i toakön. Hittade flera marinare OCH till och emd en marinkemist; hör och häpna!

Lite kul att de nya blir chockade över att jag pluggat så "länge" och är så mycket äldre än dem. Ja, jag ser ju inte ut att vara 25 direkt. Kändes helt galet då man började prata mninnen och insåg att vissa saker hände för sådär fyra år sedan. Galet!

Idag blir det ingen RePe dock, tänkte dra och träna istället. Core blir det ikväll. Nu ska magmusklerna jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0