Packning!

Japp, imorgon drar vi hem till Götet. Så idag roar vi oss med att packa. Eller ja... Jag kör fortfarande prover och kommer därför inte kunna påbörja packningen förän imorgon bitti. Yey...

Och vi kom på att vi skulle ha dubbel provtagning idag också. Så jag kommer nog vara kvar i labbet till tolv ikväll. Men det är helt okej. Imorgon åker vi hem!

De senaste dagarna har dessutom gått extremt fort då det dykt upp massa annat folk här (bland annat en söt dykare). Jag trivs med lite liv och rörelse runt mig (även om det blivit lite väl trångt i köket).

Men jag längtar hem; oh, vad jag längtar hem!

Har redan bokat in Staffan så han ska möta upp mig med chokladmuffins och kramar när jag kommer hem. Och på fredag blir det dansbandskväll utanför Kungsbacka. Dags att leva livet igen!!!

Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0