KLAR!!!

Idag har jag lyckats färdigställa en ny version av min ungdomsroman. När jag hade skrivit de sista orden skickade jag den till Elisabet Norin som ska läsa den ännu en gång innan den ska skickas vidare till förlagen.

Efteråt pumpade adrenalinet i kroppen. Jag kunde inte sluta le!!!

Så jag ringde Mia och Jenny och bokade in en helkväll med dem (det måste ju firas!) och därefter gav jag mig ut och sprang. Solen sken (trots moln), ingen smärta i mina knäveck... och jag kunde inte sluta le.

Jag tittar mig i spegeln och finner mig vacken; ögon som strålar. Jag är så jäkla stolt över mig själv.

Näe, fira som sagt. Jag har laddat upp med massa film, hoppas bara att de är på. De ska bjuda på lasagne... Nice!

Pyss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra jobbat!! Du är bäst :D



Imorn kommer jag tillbaka till Göteborg, hoppas vi ses snart! kramis

2010-08-29 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0