Hösten här; låt oss summera sommaren

Nu är det höst på riktigt. Då jag gick till skona i morse hade jag både på mig höstkappa, mössa och vantar. Vet inte vad jag tycker om vädret... Men att hösten nu väntar med varm choklad, Nordic MArine Science Conferense och Bokmässa känns nice. Celiné har bjudit ner mig till Frankrike, så henne måste jag ju hälsa på.. Hmm. Undra vad jag ska göra på nyår...?

I alla fall; sommaren är slut och ajg tänkte sammanfatta den!

Sommarens:
-Resa: Skottland
-Låt(ar): "Fireflies" med Owl city och "Soulsiser" med Train.
-Bok: "Boktjuven" av Markus Zusak
-Biofilm: "Inception"
-Artistframträdande: Martin Stenmark på Liseberg
-Köp: De nya glasögonen (även om jag inte fått dem, men det är alltid trevligt att kunna se)
-Skolresa: Askö tre veckor

Antal lästa böcker: 10
Antal kort tagna: Massor!
Antal personer som försvunnit ur mitt liv: 1,5 (är inte säker på om person nummer två tänker återvända...)
Antal gånger jag besökt Jossan i Stockholm: Tre
Antal besök i Småland: Två
Antal missade konserter: En. Pink. *snyft*


Glömt något?
Kan väl säga att jag på det hela taget är väldigt nöjd med min sommar. På nyår visste jag att 2010 skulle bli ett bra år. Våren var fin, sommaren har varit fantastisk och jag tänkte toppa den med en underbar höst!

Varma kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0