Fest i Uppsala

Fredag kväll! Vi befann oss ute i skogen utanför Uppsala där vi firade Malin och Sara som båda fyllt 25. Åh, vilken fest!

Förberedelser:


Gustav var lite trött... Och kanske lite sur då jag hade väckt honom kl nio på morgonen. Svagt.


Födelsedagsbarnet hade en lur mot örat under hela dagen då hon försökte beskriva hur folk skulle ta sig ut.


Vi åt massa (!) god mat under kvällen. Här har vi bålen och lite snacks.


Sedan blev det party!


Kajsa och Erik. Erik och Kajsa.


Vi var uppe tills klockan var sent... Jag gick och lade mig vid halv fem. Gustav klagade på att jag inte stannade uppe och såg soluppgången. Jag föredrog sängen.

Dagen efter:
Morgondopp!


Och sedan blev det frukost. Rester. Mm!



Nu är jag hemma i Götet igen. Har försökt skriva med mina tankar har åkt på semester. Kanske borde äta lunch...

Ikväll är det vikingasittninge. Är inte alls pepp just nu. Men det blir nog trevligt. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0