Åh, vardag!

Ja, jag tycker det är extremt skönt med vardag. Idag gick jag upp tidigt, klädde på mig och promenerade bort till kemi och pysslade med lite data. Vid tio dök Melissa (min handledare) upp och jag uppdaterade om vad vi gjort ute på Askö och vilka problem jag stött på. Jag hade med mig kladdkaka och mutade henne med. Uppskattades!

Efter lunch drog jag till csn där jag mötte en tjej som precis skulle gå. Hon hade redan fått hjälp och erbjöd mig sitt könummer. Och att ha nummer 47 istället för 105 gjorde minsann skillnad! Väl min tur blev jag väl mött av en glad kis och med några knappklick hade han fixat både min handledaransökan och studieförsäkran.
- Dina pengar borde dyka upp på torsdag!

Sedan var jag och bytte mina Kedsskor (som gick sönder efter en månads användning). Jag fick dock ta ett par röda då de rosa var slut, men det är okej... Jag köpte en ny klänning och ett par hängslen (är så jobbigt då man har presentkort att göra av med). Jag stötte också ihop med både Oscar OCH Leon på stan vi gjorde direkt upp kulturkalasplaner inför morgondagen.

Jag fick ett jättefint telefonsamtal från systra mi. Hon får mig verkligen på gott humör; ingen har så rå humor som hon! Love ya!

Och slutligen dök Gustav upp för att vara bollplank och middagsgäst. Nu sitter jag och väntar på en film som börjar vid nio och känner mig nöjd med dagen. Riktigt nöjd!

Go vardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0