Spontanitet for the win! (2)

Vid halv nio igårkväll fick jag ett telefonsamtal som ledde till att jag en timme senare bafann mig omkringklättrande på en träbåt i Onsala.

Helt oväntat, men mycket, mycket trevligt. Var dock lite trött när jag snubblade in i min egen lägenhet vid halv ett inatt, men sova kan man göra i nästa liv!

Fick idag ringa och avsäga mig min plats på Space station. Insåg att jag inte kommer få mitt liv att gå ihop annars om jag inte jobbar både hela lördag och söndag. Lite synd, men jag kan tyvärr inte göra något annat just nu.

Tiden är packad med analyser och skola. Idag var det skola på förmiddagen, labbande från 14-18:30 och nu ska jag börja plugga. Känns som det var evigheter sedan då jag bara låg i soffan och bara var. Saknar att läsa böcker.

Får ta igen förlorad tid då jag beger mig hemåt nästa helg. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0