Sol i sinne, brun inne

Oh, vilken helg!

Sittning på lördagen som blev fantastisk. Skrev ner några underbara citat som:

Saker som är i rörelse fortsätter att vara i
rörelse om inte toastmaster säger emot. Newtons andra festlag!
/Hoyt
Det är svårt att ha tre personer i skallen samtidigt som jag är där.
/G-astro
 

Anna (Haddock): Tyckte du kakan var lite...?
Neon: Mäktig?
Anna (Haddock): Hydrofob.


Söndagen avslutade helgen med färdigställandet av ett manus och kakmys med Céline och Marion. Och två parti Citadels. Nej, jag är inte alls beroende. Jag skyller allt på Céline.

Och idag är det dans igen! Ja, jag vet att min kurs är slut, men det börjar en ny kurs som bara är tre gånger idag... Och gratis!

Så nu sitter jag på kemi och roar mig med planering inför nästa MarUG:s möte och sneglar på mina skolböcker i väntan på att Claes ska labba klart.


Har ni märkt att det är vår?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0