Promenad i vårregnet

Har ni sett den dansak filmen "Nynne"? Lite Briget Jones dagbok över det hela...men kanske lite bättre.

I en scen råkar Nynne skicka iväg ett mail till alla hon känner där det står att hon och hennes ex blivit tillsammans igen... av misstag. Det blir självklart pinsamma fåföljder där bl a exet dyker upp med sin nuvarande flcikvän och vill ha en förklaring.

Jag lyckades göra något liknande igår; skicka fel sms till fel person. Inga ex inblandande dock.

Men gårdagens sämsta misstag visade sig sedan vara gårdagens bästa (efter otaligt antal timmar svettandes på labbet).

Sms:et föranledde en två timmar lång promenad i vårregnet där ärligheten fick stå i centrum. Ibland är saker bara lätt.

När jag kom hem kände jag mig lugn. Kontroll igen.

For now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0